Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 27 Jun 2012 21:39:34 +0200

Dnia Wed, 27 Jun 2012 16:29:01 +0200, Tom01 napisał(a):

> Przemku, to napisał twórca rzekomego wirusa. Ja też mogę napisać że
> napisałem robala który się rozpowszechnił po 20 milionach maszyn.

O'rly? Bo mnie się coś zdaje, że się i przedstawiciele Dr. Web wypowiadali,
F-Secure swoje też dołożył. Tak mi się wydaje, że jeżeli byłyby to bzdury
wyssane z palca, to armia prawników z Cupertino by żyć tym firmom nie dała.
Słyszałeś o jakimś pozwie czy wygranym procesie, czy przeprosinach Dr. Web
czy F-Secure'a za rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji na ten temat?
Bo mnie się o oczęta nie obiło.

> Jest raczej odwrotnie. Windziarze się upierają, że makówki są na pewno
> zainfekowane a macowcy to idioci którzy tego nie widzą.
>
> Prawda, że można utrzymać Windows w ruchu i bez infekcji przez całkiem
> długi czas. Ale to wymaga profilaktyki, kasy na zabezpieczenia, ciągłej
> uwagi. Pod OSX tego po prostu nie ma. Nie jest potrzebne.

Tomek - seriously - nie przeginajmy. Pożyczyłem półtora roku temu swojgo
notebooka siostrze. Komputerowa blondynka można by rzec. Na przełomie marca
i kwietnia tego roku trafił mi się wyjazd i sprzętu potrzebowałem.
Podesłała, odpaliłem - i palcem nie musiałem kiwnąć, żeby cokolwiek tam
naprawiać, czy poprawiać. System? Windows 7. Zabezpieczenia? Systemowy
firewall plus profilaktycznie wrzucony antyświrus Microsoftu. Nad
deinstalacją którego poważnie się zastanawiam, gdyż przez cały ten czas,
kiedy siostra i Jej pędrak z kompa korzystają, nie było śladu pytania, że
pojawił się z tej strony jakiś komunikat o zagrożeniu. Kasa na
zabezpieczenia? Ciągła uwaga? Momentami to nawet zapominam, że notebooka
kiedyś kupiłem i pożyczyłem. :)

[ Did not know who he was fuckin' with.                                    ]
[                                      (Richard B. Riddick, "Pitch Black") ]