Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Thu, 28 Jun 2012 00:06:06 +0200

W dniu 27.06.2012 21:39, Przemysław Ryk pisze:
> Czyli co? W stacjach roboczych wyższa kultura wykonania, co w notebookach?
> To gdzie w takim razie ten cały pietyzm i rygorystyczna kontrola jakości w
> Apple? W notebookach odpuścili? :)

Zobacz obudowę MBP i konkurencji. Gdzie taką znajdziesz? Przecież na
chłopski rozum widać, że to musi inaczej kosztować. W stacjach roboczych
łatwiej, one wszystkie mają podobną konstrukcję mechaniczną a płyty
produkuje i w ogóle składa do kupy to jedna fabryka.

> No chyba, że maczki się nie psują… ;D

Gwarancja jest rok, rękojmia ustawowo 2 lata. DELL daje 3, co jest
niewÄ…tpliwÄ… przewagÄ…. A co do psucia siÄ™. Z applowymi zabawkami mam
trochę do czynienia i faktycznie nie miałem okazji oglądać popsutej.
Pomijając zdechły akumulator w PB 333MHz czyli wyprodukowanym jakoś tak
w okolicach Potopu Szwedzkiego.

> Swoją drogą - opcja dokupienia monitora. Dopłata 4599 PLN za Apple Cinema
> Display 27" warta jest?

Nie warta.

--
Tomasz Jurgielewicz