Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 27 Jun 2012 23:09:33 +0200

Dnia Wed, 27 Jun 2012 21:36:25 +0200, Przemek napisał(a):

Prośba - cytuj tak, by wiadomo było komu odpisujesz.

> Nie napisałem: nie da się, napisałem o prostej, fakt, nie sprecyzowałem
> w tym mejlu, ale jeśli wykastrowane BT, brak ethernetu, usb, konieczność
> używania dodatkowego softu, żeby posłuchać mp3 nazwiesz łatwą wymianą
> danych, to ja przepraszam.

Pisałeś o wymianie danych. Pendrive wpięty w maczka i potem w PC z Windows
działa. Pliki przerzucam tam i z powrotem. Bez problemów. Brak Ethernetu
będziesz mieć też w maszynach z Windows oryginalnie na pokładzie - spójrz na
ultrabooki Acera serii Aspire S.

> Jedna rzecz to styl, druga to fakty. Mylił się kiedyś?

AFAIR, ale nie mam teraz ani czasu, ani łba do dokładnego szukania tematu,
ciut przejaskrawił. Opinie potwierdzane przez znajomych, myślących
użytkowników np. iPhone'a. :D

> W jakimkolwiek jednym modelu używają więcej niż jedną płytę główną czy
> kilka rodzajów grafiki?
> Jakoś mi się nie chce wierzyć.

Co Ci się nie spodobało w twierdzeniu „ale faktycznie permutacji możliwych
jest stosunkowo mało.”? :D

[ George: "It is better to be... agreeable than to be right." Bras: That's ]
[ not religion, that's marriage.              ("CSI 9x19 The Descent Man") ]