Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Wed, 27 Jun 2012 23:39:25 +0200

W dniu 27.06.2012 19:59, Przemysław Ryk pisze:
> Nie mogę się z tym całkowicie zgodzić. Apple jest składakiem podobnie, jak i
> np. Dell.

Składak jest wtedy, kiedy każdy element wyprodukował kto inny i
poskładano to do kupy posługując się niezwykle precyzyjnym mechanizmem
doboru komponentów zwanym "nie gryzie się". ;)

Pisząc "elementów" mam na myśli bloki funkcjonalne, płyta, moduły ram,
karty, zasilacz i nie wyjeżdzaj mi znów z CPU, HDD ani z rezystorami.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!