Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Wed, 27 Jun 2012 23:36:02 +0200

W dniu 27.06.2012 19:59, Przemysław Ryk pisze:
> Ależ ja nie twierdzę, że sprzęt producenta X wad nie ma w ogóle. Podkreślić
> jednak chcę, że ową legendarną jakość maczków to już jednak trochę legendą
> tylko jest.

Nie mówię o legendach, a o jakości na tle konkurencji.

> Jak NEC zachowywał się po tym, jak wpadkę odkryto? Wmawiał użytkownikom, że
> źle monitor postawili? Z ciekawości pytam.

Udawał, że nie ma problemu. Serwis nie widział utrwalonego przycisku
zamykania okienka na wyłączonym monitorze.

> Tomek - to, że u Ciebie problemu nie było nie oznacza automagicznie, że
> problemu nie ma.

Jasne, ale pamiętaj że w przypadku Apple istnieje silny negatywny PR i
wyolbrzymianie problemu. Naprawdę myślisz że ileśtam milionów Iphonów
jest niesprawnych i nie da sie z nich korzystać? Udowodniono
niedopracowanie konstrukcji anten, rozdmuchano, ale jak jest naprawdÄ™ z
jego realnym wpływem na działanie urządzenia? Próbowałem wywołać ów
objaw. Nic nie jestem w stanie zauważyć, a nie mam miernika pola wcz
żeby to zmierzyć. Tyle.

> Dostałeś kiedyś od serwisu Della odpowiedź, że jak Ci się sprzęt wiesza z
> powodu przegrzewającego się GPU, to masz go zamknąć, odczekać chwilę i
> ponownie uruchomić? Z tego co kojarzę, to użytkownicy MacBooków takie
> właśnie porady dostawali.

Nie, ale widziałem wiele przypadków jak komp, konkretnie jego grafiak
się apalił żywym ogniem i tyle było ze zgłaszania do serwisu. Oczywiście
po gwarancji. Mimo to dalej uważam wiele serii produktów DELLa za
wysokiej jakości i bez wahania z nich korzystam i kupuję.

> Widziałeś kiedyś, żeby pod
> sklepem Della czy Samsunga kilka dni kolejki koczowały, żeby nowy model
> laptopa czy telefonu kupić? Z fanatykiem religijnym nie pogadasz rzeczowo.

No bo co jest takiego amajzing w Samsungu? :)

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!