Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed, 27 Jun 2012 16:15:29 -0400

On Wed, 27 Jun 2012 20:19:33 +0200, Przemysław Ryk
<przemyslaw.ryk_at_gmail.com> wrote:

>No masz. Ja siostrze (nie umniejszając Jej intelektu - komputerową blondynką
>jest) pożyczyłem swego czasu mojego laptopa (wyjeżdżam stosunkowo rzadko,
>Jej jakikolwiek komputer był diablo potrzebny - tak wyszło). Nie żadne cuda
>na kiju - Dell Latitude D620. Postawiony Windows 7, systemowy firewall, MS
>Security Essentials. Korzysta z niego do czego się tylko da, kilkuletni Jej
>syn łazi po necie, gra, siostra też często i gęsto w podróże lapcia zabiera.
>Półtora roku minęło i palcem nie musiałem kiwnąć przy tym sprzęcie. Mówisz,
> [...]

i widzisz. tu pieknie widac na czym polega problem w tej dyskusji. ja
nie pisze, ze byloby lepiej tu czy tam. ja sie nie okopalem po zadne
stronie barykady. staram sie widziec wady i zalety i tu i tu, i
dobierac sprzet uwzgledniajac je. ja wiem, ze takie stanowisko, trudno
sie w dzisiejszym swiecie jaskrawych podzialow, akceptuje, ale musisz
to jakos przyjac na klate. odpowiadajac na twoje pytanie. w takich jak
opisales warunkach, na maku, byloby prawdopodobnie tak samo. <rs>