Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 27 Jun 2012 23:29:32 +0200

Dnia Wed, 27 Jun 2012 16:15:29 -0400, rs napisał(a):

> i widzisz. tu pieknie widac na czym polega problem w tej dyskusji. ja
> nie pisze, ze byloby lepiej tu czy tam. ja sie nie okopalem po zadne
> stronie barykady. staram sie widziec wady i zalety i tu i tu, i
> dobierac sprzet uwzgledniajac je. ja wiem, ze takie stanowisko, trudno
> sie w dzisiejszym swiecie jaskrawych podzialow, akceptuje, ale musisz
> to jakos przyjac na klate. odpowiadajac na twoje pytanie. w takich jak
> opisales warunkach, na maku, byloby prawdopodobnie tak samo. <rs>

Tylko wiesz co - ja za tego Della Lattitude D620 + wymianę dysku na 7200rpm
o pojemności 640GB zapłaciłem łącznie jakieś 1400 PLN brutto z groszami
(odliczam Windows 7, bo kopię miałem swoją - to jest koszt rzędu 400 PLN).

Powiedz mi, ile bym musiał dać za MacBooka, z Core 2 Duo 2,4GHz, 4GB ram,
dysk 640GB 7200rpm, z wbudowanym Ethernetem, WiFi (obsługującym WPA2)
matrycą 14" z rozdzielczością 1440x900 i matową powłoką?

[ Demokracja to rządy brutali, temperowane przez dziennikarzy.             ]
[                                                    (Ralph Waldo Emerson) ]