Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 27 Jun 2012 20:19:33 +0200

Dnia Tue, 26 Jun 2012 13:25:00 -0400, rs napisał(a):

> to prawda, ale tak sie mowi juz od czasu "zmartwychwstania" apple i
> stopniowego uzyskiwania wiekszych udzialow w rynku komputerow
> osobistych od latach 90tych. jak tym razem bedzie, to sie dopiero
> okaze.
> poza samymi technicznymi rzeczami, zwiazanymi z bezpieczenstwem OSXa
> moja opinia na temat bezpieczenstwa systemu, biore np. stad, ze
> znajomi (glownie studenci i kadra nauczycielska) jezdzacy do chin i
> przebywajacy tam min. pol roku, gdzie na internecie panuje zupelny
> dziki zachod, tylko za pierwszym razem odwazaja sie pojechac z
> [...]

No masz. Ja siostrze (nie umniejszając Jej intelektu - komputerową blondynką
jest) pożyczyłem swego czasu mojego laptopa (wyjeżdżam stosunkowo rzadko,
Jej jakikolwiek komputer był diablo potrzebny - tak wyszło). Nie żadne cuda
na kiju - Dell Latitude D620. Postawiony Windows 7, systemowy firewall, MS
Security Essentials. Korzysta z niego do czego się tylko da, kilkuletni Jej
syn łazi po necie, gra, siostra też często i gęsto w podróże lapcia zabiera.
Półtora roku minęło i palcem nie musiałem kiwnąć przy tym sprzęcie. Mówisz,
że gdybym kupił MacBooka, to by było jeszcze lepiej? Pod jakim względem?

[ Masz ochotę kupić sobie Nokię E52? Usiądź i poczekaj, aż Ci przejdzie.   ]
[ Więcej na http://maverick.jogger.pl/2011/01/21/bez-tytulu/               ]