Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 27 Jun 2012 22:07:51 +0200

Dnia Wed, 27 Jun 2012 19:03:29 +0200, Tom01 napisał(a):

> Wcale bym się nie zdziwił gdyby naprawdę nie istniał.

I firma taka, jak Apple nie przespacerowałaby się sztabem prawników po
kolejnych firmach, które szkodzą jej wizerunkowi? Tomek - wczoraj się
obudziłeś?

> Załóżmy, że faktycznie mam ochotę napisać gdzieś, w domyśle opłacić jakieś
> media, i ogłosić, że mój wirus zainfekował 20 mln kompów. Pytanie po co
> miałbym to robić. Czy taka informacja dałaby mi jakieś korzyści? Prawda,
> że nie? Załóżmy jednak, że za mną stoi firma antywirusowa, która za to
> zapłaci. Poświadczenie nieprawdy, przy opewnych kwotach, może być
> kuszące. Jaką korzyść ma finansujący przedsięwzięcie? Prawie darmową
> reklamę. Nie wierzę w przypadek, że za całym krzykiem o Flashcośtam stoi
> F-Secure.

Spytam tylko - Apple kogokolwiek pozwało, za rozpowszechnianie nieprawdy w
informacjach o botnecie? Nie? Ups. To problem jest, czy go nie ma? Tomek -
skoro swojego chyba największego dostawcę pamięci i procesorów (AFAIR) są w
stanie pozwać, że Galaxy S kopiuje ich design (prostokąt z zaokrąglonymi
rogami - no pionierzy projektowania tacy, że się skichać ze śmiechu można),
to pować mogą każdego. Dlaczego nie pozwali F-Secure, Dr. Web, czy osoby,
która im dziurę w zabezpieczeniach na talerzu podała?

> Oczywiście. Bez najmniejszego problemu.

> Prosiłem o nie popadanie w absurdy? No prosiłem i kurde co? ;)

I co? Co tak naprawdę daje Apple - poza designem i marżą? :D Bo własnych
rozwiązań, to raczej nie mają - wszystko brane od kogoś innego. :D

[ Married men live longer, but they are much more willing to die...        ]
[                                                     (znalezione w necie) ]