Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Thu, 28 Jun 2012 00:34:13 +0200

W dniu 27.06.2012 22:07, Przemysław Ryk pisze:
> Spytam tylko - Apple kogokolwiek pozwało, za rozpowszechnianie nieprawdy w
> informacjach o botnecie? Nie? Ups. To problem jest, czy go nie ma? Tomek -
> skoro swojego chyba największego dostawcę pamięci i procesorów (AFAIR) są w
> stanie pozwać, że Galaxy S kopiuje ich design (prostokąt z zaokrąglonymi
> rogami - no pionierzy projektowania tacy, że się skichać ze śmiechu można),
> to pować mogą każdego. Dlaczego nie pozwali F-Secure, Dr. Web, czy osoby,
> która im dziurę w zabezpieczeniach na talerzu podała?

Nie wiem. Nie znamy kulisów. Wiem tylko, że sprawa śmierdzi. Niby jest
wirus na ogromnej liczbie kompów, niby jest cały bootnet a prawdziwych
zarażonych kompów nie widać. Ktoś się z kimś dogaduje, publikuje w
Internecie uzgodnione informacje, sprzedaje niby receptÄ™ na czyszczenie
systemów w których nic nie ma. Dziwnie to wygląda. Myślę że nigdy nie
poznamy prawdy, ale to mi po prostu wygląda jak część jakiegoś ukrytego
działania.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!