Re: Jakie polecicie urządzenie wielofunkcyjne ?

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Thu, 28 Jun 2012 15:30:36 +0200

W dniu 2012-06-27 16:07, Aneta pisze:

> Słyszałam, że HP robi takie urządzenia w okolicy 1500 zł ale eksploatacja tania
> bo można lecieć na podrabianych wkładach.
                      ^^^^^^^^^^^^
Wtrącę 3 grosze - te kasety mają logo HP i udają fabrycznie nowy produkt
HP? Bo jeśli nie, to mówisz o zamiennikach (takich samych jak części
zamienne do samochodów, lodówek czy czegokolwiek innego producenta
urządzenia i alternatywnych dostawców) albo kasetach regenerowanych.
Nie można więc mówić o PODRABIANIU.

To tak na marginesie, bo chyba widzę pokłosie działań marketingu HP -
nie tak dawno opublikował raport etycznie IMHO "taki sobie" z którego
dało się wyczytać, że AFAIR 60% biznesowych nabywców jest "uczciwych"
i kupuje głowice/kasety itp. producenta, a contrario pozostali wiedzący
jak robi się nabywców na szaro są "nieuczciwi" (czyli co - "złodzieje"
itp?).
Podobną akcję robią teraz np: producenci gier jeśli chodzi o odsprzedaż
tytułów które ludziom już się znudziły. Tylko czekam aż to samo zacznie
się pisać o odstępowaniu/pożyczaniu książek itp. (chyba jeden z
redaktorów Rz zresztą głosi to od dawna).

To tyle na marginesie - nie dajmy robić sobie prania mózgu spindoctorom.

--
/MB