Re: odtwarzacz sieciowy ze streamnigiem

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Tue, 26 Jun 2012 09:12:13 +0200

Tom01 nabazgrał(a):

> W jakim sensie bez problemu? Jeśli urzadzenia to tego kosztują 4-cyfrowe
> kwoty w EUR a i to nie ma gwarancji, że się nie przytnie, to co u Pana
> działa bez problemu? WiFi b/g ma przepustowość do ok 2MB/s, co jest
> zdecydowanie za mało żeby przepchnąć strumień FullHD. A przecież po sieci
> lata coś jeszcze, nie tylko strumień z obrazem. Przykładowo z satelity
> kanał HD idzie strumieniem 5MB/s. Można poeksperymentować z WiFi n, ale
> też nie ma pewności, że będzie dobrze. Chyba że to obrazy statyczne, bo o
> przesłaniu w ten sposób filmu, póki co, nie ma co marzyć.

W sensie zadanego pytania przez kolegę LUKAS, tak trudno zrozumieć ??
Mam laptopa sieciówka N + router WiFi N + player BD spięty kablem z routerm
z którego sygnał idzie na TV.

Bez problemu oglądam filmy FullHD odpalając player BD który łączy się z
routerem a ten po WiFi pobiera dane FILM z laptopa i bez problemu pokazuje
to na TV bez żadnych skoków czy zacinania się, zacina się jedynie jak gram w
diablo3 ale wtedy 720P leci z jakimś serialem w tle :) tak wieć przestań
teoryzwoać że trzeba sprżetu za XXXXXXX baniek żeby to działało.