Re: Podziękowanie dla wszystkich :D

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Fri, 22 Jun 2012 12:34:36 +0200

neo nabazgrał(a):

> Teraz jeszcze ostatnie pytanko. Czy generalnie ceny podlegają
> negocjacji, czy nie? Jak poproszę o 10% przed płaceniem, dostanę czy
> nie?

Próbować można zawsze nawet w sieciach typu Media.

> Byłem w sklepie oglądać makówki i ten młody człowiek tak się zajarał
> moim zainteresowaniem jakąś nowszą makówką z dużym ekranem, że chciał
> mi zjechać z ceny właśnie te 10%.

Przy marży 200% to te 10% to nic dla nich : )

> Jakie mam szanse na negocjacje?

losowo

> No i jeszcze jedno, w sklepie z makówkami jakiś młodzian podszedł do
> mnie i powiedział - ściągnij se pan ze Stanów, na tej makówce będziesz
> pan 2-3 koła do przodu.
> Serio tak jest? Czy moje pudło też można tak kupić, w Stanach? To się
> opłaci?

Opłaci się ale gwarancji w Polsce nie będziesz miał, only USA.

> P.S. Teraz dodatki:
> 1. Pentium czy AMDeka? Ogólnie, dlaczego jeden lub drugi?

Dla mnie Intel ze względu na lepszą wydajność, mniejszą awaryjność ale to
tak samo co lepsze Merc czy BMW ...

> 2. Łykać chłodzenie procka wodą czy to jest bez sensu? Chodzi mi o
> ciszę.

Bez sensu.

> 3. Obudowa najtańsza, ale czy to stwarza jakieś zagrożenia użytkowe?
> Lepiej dołożyć hajs, czy płaci się tylko za design, bo bezpieczeństwo
> jest podobne.

Warto dolożyć np. do Fraktal Design czy Chiefte, ergonomia, jakośc wykonania
np. rezonujące blachy w tanich budach po 50zł.

> 4. Zasilacz najtańszy to znaczy, że głośniejszy i bardziej awaryjny?
> Hałaśliwy?

Dobre zasilacze są zarówno ciche jak i stabilne.

> 5. 6 tysięcy na 6 lat a potem wymiana, czy to ma sens?

Za 6 lat pograsz tylko w pasjansa ... sorry ale w IT 6 lat to przepaść ...

> 6. Nie wychodzą przypadkiem niedługo jakieś nowe rzeczy, na które
> warto zaczekać? Jasne, że cały czasy wychodzą nowe rzeczy, ale może
> czekamy na coś specjalnego właśnie w tej chwili o czym nie wiem.

Na razie cisza ... najpierw trzeba dopracować to co już jest