Re: jaki ssd

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Fri, 22 Jun 2012 12:37:32 +0200

januszek nabazgrał(a):

> Chris napisa?(a):
> Dla mnie jedyna wada ssd jest to, ze wydajnosc ogolna spada wraz z
> iloscia zajetego miajsca na dysku - i to zjawisko w zasadzie mozna
> zaobserwowac na kazdym modelu.

To bym musiał potestować bo tego nie wiem i nie będę się wypowiadał, mam
kolegę co w SSD siedzi dużo głębiej niż ja i pewnie coś by mi powiedział, na
razie SSD spisuje się bardzo dobrze choc muszę przyznać że powoli zbliża się
do pełna.

Cały czas się wacham też czy dać SSD (intel 530) do serwera bo ciągle boję
awarji a serwer musi działać non-stop. Nie musi być być super wydajny ale
musi być stabilny.

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….