Podziękowanie dla wszystkich :D

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Fri, 22 Jun 2012 03:11:27 -0700 (PDT)

Moi Drodzy Państwo,

Po wielu trudach i perypetiach udało mi się w końcu podjąć decyzję.
Gdyby nie Wy, to jeszcze bym siedział na różnych stronkach i grzebał w
rzeczach, na których kompletnie się nie znam próbując złożyć
terminatora i nie mając pojęcia o podstawowych zasadach cybernetyki.

Najpierw chciałem utrasa, tak? Bo zajarałem się marketingiem. Dzięki
Wam okazało się, że w moim przedziale cenowym (do mniej więcej 6
tysięcy), mogę sobie za to kupić pocienione Atari :D

Więc przestałem kombinować ze zmniejszaniem rozmiarów i zdecydowałem
się na pudło składaczka. Mnóstwo komentarzy od Was i doszedłem do
wniosku, że wezmę coś właśnie koło 6 koła, i7 z dużym Ramem itd.
Przejrzałem konfiguratory i ceny są MNIEJ WIĘCEJ podobne (tylko
blondynka taka jak ja mogła na początku pomyśleć, że może być
inaczej :)

W międzyczasie dopytałem się o makówkę (nie wiedziałem, że to się tak
fajnie nazywa), ale zdecydowałem, że może później, na razie jeszcze
pojadę na windzie :D

Za wszystkie uwagi bardzo serdecznie dziękuję, przepraszam jeżeli sam
byłem szorstki (święty nie jestem). Mniej nerwów, więcej współpracy,
cierpliwości i wyrozumiałości, tego się od Was nauczyłem. Nikt nie
jest panem Bogiem, tak?

Teraz jeszcze ostatnie pytanko. Czy generalnie ceny podlegają
negocjacji, czy nie? Jak poproszę o 10% przed płaceniem, dostanę czy
nie?

Byłem w sklepie oglądać makówki i ten młody człowiek tak się zajarał
moim zainteresowaniem jakąś nowszą makówką z dużym ekranem, że chciał
mi zjechać z ceny właśnie te 10%.

Jakie mam szanse na negocjacje?

No i jeszcze jedno, w sklepie z makówkami jakiś młodzian podszedł do
mnie i powiedział - ściągnij se pan ze Stanów, na tej makówce będziesz
pan 2-3 koła do przodu.

Serio tak jest? Czy moje pudło też można tak kupić, w Stanach? To się
opłaci?

P.S. Teraz dodatki:

1. Pentium czy AMDeka? Ogólnie, dlaczego jeden lub drugi?
2. Łykać chłodzenie procka wodą czy to jest bez sensu? Chodzi mi o
ciszę.
3. Obudowa najtańsza, ale czy to stwarza jakieś zagrożenia użytkowe?
Lepiej dołożyć hajs, czy płaci się tylko za design, bo bezpieczeństwo
jest podobne.
4. Zasilacz najtańszy to znaczy, że głośniejszy i bardziej awaryjny?
Hałaśliwy?
5. 6 tysięcy na 6 lat a potem wymiana, czy to ma sens?
6. Nie wychodzą przypadkiem niedługo jakieś nowe rzeczy, na które
warto zaczekać? Jasne, że cały czasy wychodzą nowe rzeczy, ale może
czekamy na coś specjalnego właśnie w tej chwili o czym nie wiem.

Dziękuję ślicznie i pozdrawiam.

Piotrek