Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri, 22 Jun 2012 12:34:23 +0200

Dnia 2012-06-22, o godz. 11:42:45
Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc> napisał(a):

> Przecież w innym wypadku firma by ich nie uzwyała jako argumentu.

Jakiego argumentu? Przeprowadziły badania. Na podstawie którego
napisano artykuł. Danych na które powoływał się dziennikarz nikt nie
zakwestionował.

> To ma być odpowiedź? Przecież jasno piszę, że nie ma problemu z
> wirusami ani innym robactwem. Teraz, w praktycznym wykorzystaniu, a
> Pan mi wyjeżdża z jakimiś przesądami. Pracuje Pan z OSX jak Pan
> twierdzi? I co? Jest problem wirusów? Przecież nie ma.

Ja nie pracuję. Ja nimi zarządzam. To część sprzętu w firmie. Podobnie
jak PC czy np. IBM-owe maszyny z AIX-em. Pracuje na OSX-ie. I tak -
zdarzają się na nich trojany co przysparza mi kłopotów w
administrowaniu siecią. Więc twierdzenie że nie ma na OSX problemu
wirusów to mijanie się z prawdą. Na bełkot marketingowy w wykonaniu
Apple o cudownych cechach ich sprzętu uodporniłem się dawno - kiedy to
napisałem.

W sumie to Apple-owi jestem wdzięczny. Dzięki rozsypującym się systemom
plików na ich "serwerach" miałem swego czasu całkiem fajne dodatkowe
źródło zarobku z odzyskiwania danych.

Zdrówko