Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu, 21 Jun 2012 15:34:05 -0400

On Thu, 21 Jun 2012 20:51:42 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

>Przeczytałem większość postów w tym wątku i jestem bardzo zdziwiony że
>nikt nie poruszył kwestii softu. Czy jesteś pewien że programy których
>będziesz używał przez najbliższe 5 lat będą działały na Applu?

a dlaczego maja nie dzialac? jesli beda dzialac na innych platformach
to beda dzialac i na maku. na razie nic nie wskazuje, ze apple padnie,
choc to nie jest, oczywiscie nie mozliwe, ale w 5 lat malo
prawdopodobne.

>Windowsa
>osobno na tego Appla kupisz czy masz zamiar być takim dziwolągiem bez
>windowsa?

systemosizm?

>Bo w takim przypadku chyba jednak lepiej wiedzę i czas lokować
>w linuksa.

komputer to jest narzedzie. tak jak samochod i mlotek. wiedza jest
potrzebna tylko na podstawowym poziomie obslugi, zeby umozliwiala
wygodna prace, cala reszta idzie gdzie indziej, np w prace, ktora z
komputerem i softwarem nie ma juz nic wspolnego. nie kazdy chce i musi
byc technikiem komputerowym. to dla nich jest lokowanie wiedzy w
systemy czy hardware. inni nie musza wiedziec nic wiecej poza
umiejetnoscia wlaczenia komputera i obslugi programu, ktory maja chcec
uzywac. to wszystko.

>Również jak Ci przyjdzie ochota kupić coś co współpracuje z komputerem,
>to w przypadku Appla też może nie być tak kolorowo....
>ToMasz

tak dla scislosci apple to tez sa komputery.
to sobie moze kupic cos, co bedzie chodzilo z makowka. zapewniam cie,
ze zupelnie spokojnie mozna zapomniec, ze cos takiego jak linux i
windows istnieje, tak samo jak zapomniec o systemach w dowolnej innej
konfiguracji tej sytuacji. <rs>