Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Thu, 21 Jun 2012 20:51:42 +0200

> Co robić? Za i przeciw?
>
> Jestem dyletantem w tych sprawach i nie znam się na religiach linuxowo-
> mackintoszowo-windowsowych.
>
> Moim typem jest zwykły pececik z windowsem, ale może coś mi popowiecie
> i zmienię zdanie.
Przeczytałem większość postów w tym wątku i jestem bardzo zdziwiony że
nikt nie poruszył kwestii softu. Czy jesteś pewien że programy których
będziesz używał przez najbliższe 5 lat będą działały na Applu? Windowsa
osobno na tego Appla kupisz czy masz zamiar być takim dziwolągiem bez
windowsa? Bo w takim przypadku chyba jednak lepiej wiedzę i czas lokować
w linuksa.
Również jak Ci przyjdzie ochota kupić coś co współpracuje z komputerem,
to w przypadku Appla też może nie być tak kolorowo....

ToMasz