Re: Linki do konfiguratorów z przykładowymi zestawami?

Autor: Neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Thu, 21 Jun 2012 11:20:44 -0700 (PDT)

On 21 Cze, 19:01, "Andy Niwinski" <andyniwin..._at_interia.pl> wrote:

> I jest leniwym głupkiem, któremu nie chce się samemu poużywać Googlarki?

Naprawdę bardziej się opłaca komuś ubliżyć niż wkleić linka do
konfiguratora?

Znajdź mi kolego konfigurator hormonalny w rekonwalesencji po
przeszczepie zastawki, ok? PRZECIEŻ TO PROSTE!!!! Każdy zna linki!
FULL LINKÓW!!!!

Widzisz? Ty nie znasz, ale nikt Ci przez to nie ubliża :D

Siedzisz tyle w tych pecetach, że już zapomniałeś, że na świecie są
jeszcze inne rzeczy niż pecety i to co dla Ciebie jest proste, dla
kogoś może być trudne? Ty pececie z 2k Ramu jeden Ty!

Ok, już nie proszę o pomoc pecety, których tutaj pełno, tylko ludzi :D

Dzięki! :D