Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Thu, 21 Jun 2012 09:35:21 -0700 (PDT)

Tom01 wrote:

> [...]
> uwage że stare, nawet bardzo stare makówki z procesorami PPC G4 i G5
> chodzą za nieliche pieniądze na Allegro. I co ciekawe są praktycznie w
> pełni funkcjonalne. Większość współczesnego oprogramowania normalnie
> działa z akceptowalną prędkością. Pecet-składak z tego samego okresu
> dawno jest już zmielony na złomie. Z ciekawostek, niedawno dokupiłem do
> celów technicznych Powermaca, to poprzednik Maców Pro. Wersja z dwoma
> dwurdzeniowymi G5. Wymieniłem dysk, dorzuciłem pamięci i w testach
> użytkowych jest zaledwie o połowę wolniejszy od nowych Maców Pro z

Dziękuję ślicznie za tę wypowiedź :D

Wiem wiem, w końcu przesiądę się na makówkę, ale najpierw musi mnie
być na to stać. Witać po Twojej wypowiedzi, że oleju masz w głowie co
nie miara, to pewnie i hajsu nie brakuje :D

W sklepie mi powiedzieli, że Mac to taki Maybach wśród samochodów :D

> --
> Tomasz Jurgielewicz
> Masz ochotę zapytać mnie o monitory specjalistyczne?
> Masz problem z kolorem? Wal śmiało!
> monitory.mastiff.pl, gg: 189335, skype: zpkmastif

Tak, ja bym chciał za pozwoleniem zapytać, tak z czystej ciekawości.

Chciałbym zapytać o trzy najbardziej wypasione dostępne w tej chwili
monitorki i co ludzie na takim sprzęcie robią? Umieram z
ciekawości :D :D :D

Jeszcze raz dziękuję serdecznie i pozdrawiam,

Piotrek