Re: Linki do konfiguratorów z przykładowymi zestawami?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon, 25 Jun 2012 01:37:59 +0200

Dnia Thu, 21 Jun 2012 06:59:21 -0700 (PDT), Neo napisał(a):

> Przeciętna wizyta lekarska jest tak samo beznadziejna jak konsultacja
> na tej grupie odnośnie peceta.
(ciach…)
> Nie jesteście pecetami, tylko ludźmi. Niektórzy jakby się trochę
> zapomnieli.

Wpadłeś już sierotko na pomysł, żeby dobrze sprecyzować, do czego Ci ten
sprzęt jest potrzebny?

Tak zacytuję już raz Ci wysłane: „Zadajesz pytanie na modłę „Chce kupić
samochód. Taki na najbliższe 10 lat. Jeszcze nie wiem, co nim będę woził,
ale żeby był w miarę uniwersalny.”. Dziwisz się, że grupowicze niespecjalnie
garnÄ… siÄ™ do typowania konfiguracji?

[ Nie ma cięższego zajęcia niż noszenie skrzynek z cudzą wódką.            ]
[                                                     (znalezione w necie) ]