Re: Bo było o ...... już milion razy / NTG / bla bla bla

Autor: Neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Thu, 21 Jun 2012 06:41:47 -0700 (PDT)

On 21 Cze, 15:19, Robson <rob..._at_z.pl> wrote:

> Ciche są takie, które trochę słychać, bardzo ciche te, których nie
> słychać. Ile hajsu? spróbuj na pl.rec.wróżbiarsto

Znowu to samo, chyba te żarty na temat komputerowców, które czytam u
Dilberta to jednak prawda ;D

Próbowałem złożyć w komputroniku i w dellu, ale stronki się
zawieszają.

Jak tutaj pytam, to niektórzy userzy się zawieszają, albo zaczynają
gadać bez sensu.

Skąd mam wiedzieć jako laik, które rodzaje pamięci są bardziej
zawodne, a które mniej, które płyty są lepsze a które gorsze, czy
procesor AMD czy Intel.

JESZCZE RAZ:

JAK KOGOŚ PRZEZYWALI W PRZEDSZKOLU I MA URAZ DO LUDZI, TO NIECH NIE
CZYTA, NIECH SIĘ NIE ODZYWA I NIECH DALEJ SOBIE GRZEBIE W PUDLE ZE
STARYMI CZĘŚCIAMI.

Ja pytam ludzi dobrej woli.

Mam zdjęcia wentylatorów i ceny. Skąd wiem, co jest sprawdzone, a co
nie.

Powiedziałem, jestem tzw. zwykłasem. Jak macie wiedzę, podzielcie się,
a jak macie mi wysyłać komentarze w stylu powyższego, to se darujcie.

Dzięki :D

Da mi ktoś linka do konfiguratora, który się nie zwiesza i pamięta co
wybrałem i nie przechodzi nagle bez sensu w tryb tekstowy, albo cuś?

Jeżeli to Wy piszecie te stronki, to zamiast siedzieć tutaj i gadać
byle co, weźcie się do trochę lepszej roboty ;D