Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu, 21 Jun 2012 10:47:45 +0200

Dnia 2012-06-21, o godz. 09:49:19
Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl> napisał(a):

> Żeby tylko oni. HP kupiony w MM też ma rok gwarancji. Chcesz więcej -
> płać.

Ale to dotyczy konkretnego modelu i dystrybutora. Apple ma 12 miesięcy
na wszystkie produkty konsumenckie. Nie mówiąc już o tym że Apple
zastrzega że za diagnostykę sprzętu może żądać kasy. Polecam przejrzeć
ich warunki "ograniczonej gwarancji". Pozostaje gwarancja handlowa
sprzedawcy na 24 miesięce ale z tym te z są problemy. iSpot potrafi po
prostu odmówić przyjęcia sprzętu do naprawy co mi się zdarzyło.

Zdrówko