Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu, 21 Jun 2012 09:41:35 +0100

On 21/06/2012 00:52, neo wrote:

> To dlaczego maki są dobre? Makówki, tak?
>
> Co dostanę lepszego od maka za moje 5 kawałków niż kupując składaczka
> z i7 i 32G Ramu?

Wiesz, trochę mi to przypomina Androidziarzy opowiadających o 4
rdzeniach i 1GB RAMu, podczas gdy iPhone ma mniej.

Tyle tylko, że mam trzeci telefon z Androidem i planuję jutro oddać go
do sklepu. Co z tego, że Galaxy S2 powala parametrami procesora iPhona,
skoro codziennie mam 2-3 zwisy różnych aplikacji, a znalezienie pozycji
GPS zajmuje mu dobrą minutę? z iPhonem firmowym nie mam najmniejszych
problemów od 1.5 roku i jako zagorzały fan androida od czasów pierwszego
telefonu G1, planuję właśnie się go pozbyć i kupić sobie iPhona. Dla
świętego spokoju.

Z Macami jest niestety tak jak z twoim i7.

--
Pozdrawiam,
Kamil