Re: wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?

Autor: Mirek Ptak <nieprawdziwy_at_nieprawdziwy.pl>
Data: Thu, 14 Jun 2012 11:07:28 +0200

Dnia 2012-06-13 21:52, *1634Racine* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
> Mirek Ptak in news:jra112$3s3$1_at_mx1.internetia.pl
> [.........]

> dzieki za link;
> naprawde istnieje wersja z matowa matryca...?

Istnieje na pewno - szwagier ma, ale on wziął i7 i parę innych dodatków,
więc drogo :)
Trzeba popytać albo w sklepie albo bezpośrednio u della.
Vostro wszystkie maja matową - nawet w niższej rozdzielczości.

Pozdrawiam - Mirek

--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l