Re: Który ultrabook polecacie?

Autor: Dyletant <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Thu, 14 Jun 2012 02:15:46 -0700 (PDT)

On 14 Cze, 08:58, "Chris" <s..._at_spam.net> wrote:
> Dyletant nabazgrał(a):

> Tu wystarczy inwestycja w dysk SSD, reinstal systemu na W7 i będzie śmigać.

SSD, więcej ramu i siódemka. Fajny pomysł. Kto wie, kto wie?

Czy takie upgrade'y opłaca się robić na dłuższą metę. To jest komp od
mojego starego, jak go kupowali, to moja mama sprzeczała się, żeby
zrobić upgrade poprzedniego, ale ojciec stwierdził, że chce kupić
dobry sprzęt na 10-15 lat. I dobrze wycelował.

Gdybym zrobił taki upgrade, na ile on wystarczy i jaki byłby koszt.
Wszystko pi razy oko please? Jeżeli można :D

> --www.bezwypadkowy.net- Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.www.automo.pl- Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

A jeżeli chodzi o tego ultrabooka, to i tak chyba go dostanę. Czy
można prosić o jakieś sugestie? i3 i5 i7, jaki ramik, jaka marka, jaki
koszt jest sensowny? Czy soniak jest sensowny?