Chris napisa?(a):
> Na szybko z tego roku:
> HP - sprzedane 42.000 sztuk, reklamacje 200 sztuk
> Sony - sprzedane 3800 sztuk, reklamacje 1 sztuka
Warto艣ci mniejsze ni偶 b艂膮d statystyczny - nic z tego w sumie nie wynika
:)
Swoj膮 drog膮 czy nie jest tak, 偶e kiedy Klientowi psuje si臋 laptop to
kontaktuje si臋 On z supportem (np Sony http://www.sony.pl/support/pl/;
HP http://www.hp.pl/bsc etc) a nie z Dystrybutorem? Co za tym idzie
ewentualne reklamacje u Dystrybutora nijak si臋 maj膮 do rzeczywistej
awaryjno艣ci sprz臋tu (i tu bardziej przemawia do mnie ranking napraw,
kt贸ry linkowa艂em).
j.
-- Uprzejmie Pa艅stwu deklaruj臋, 偶e w czasie Euro2012 b臋d臋 bojkotowa艂 polityk贸w i polityk臋!Received on Thu 14 Jun 2012 - 10:55:03 MET DST
To archiwum zosta硂 wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Thu 14 Jun 2012 - 11:51:01 MET DST