Re: Kt贸ry ultrabook polecacie?

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: 14 Jun 2012 10:54:02 +0100

Chris napisa?(a):

> Na szybko z tego roku:
> HP - sprzedane 42.000 sztuk, reklamacje 200 sztuk
> Sony - sprzedane 3800 sztuk, reklamacje 1 sztuka

Warto艣ci mniejsze ni偶 b艂膮d statystyczny - nic z tego w sumie nie wynika
:)

Swoj膮 drog膮 czy nie jest tak, 偶e kiedy Klientowi psuje si臋 laptop to
kontaktuje si臋 On z supportem (np Sony http://www.sony.pl/support/pl/;
HP http://www.hp.pl/bsc etc) a nie z Dystrybutorem? Co za tym idzie
ewentualne reklamacje u Dystrybutora nijak si臋 maj膮 do rzeczywistej
awaryjno艣ci sprz臋tu (i tu bardziej przemawia do mnie ranking napraw,
kt贸ry linkowa艂em).

j.

--
Uprzejmie Pa艅stwu deklaruj臋, 偶e w czasie Euro2012
b臋d臋 bojkotowa艂 polityk贸w i polityk臋!