Re: wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?

Autor: Robert Winkler <noone_at_nowhere.org>
Data: Thu, 14 Jun 2012 08:13:18 +0200

> "Z matrycą FullHD, która jest matowa"
> Nie było to raczej atramentem sympatycznym napisane :)
> Nie dałem bezpośredniego linka, bo x-kom nie ma tej matrycy w domyślnych
> konfiguracjach - trzeba zapytać lub znaleźć gdzieś indziej.
> Machnąłem się tez z prockiem, ale już poprawiam :)
> http://www.x-kom.pl/p/75990-notebook-laptop-15,6-dell-inspiron-q15r-i5-2450m-4gb-500-dvd-rw-gt525.html

Coś słabą oferte ma ten sklep,
nie dość że żeby zmieściś się w cenie trzeba było wybrać model
posiadający o 1/3 mniej pamieci operacyjnem,
to jeszcze dysk twarty to tylko 500GB,
Samsung miał 6 GB ramu i 1TB-owy dysk.
Pozostaje też pytanie, gdzie jest ta matryca FullHD?
FullHD to 1920 × 1080 a nie 1366 x 768
No i taki mały drobiazg
"Zainstalowany system operacyjny: Brak"
czyli do tych 2399 zł trzeba doliczyć jeszcze cene systemu operacyjnego.
Słabo.

__
Robert