Re: A mnie się marzy kurna chata....

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat, 9 Jun 2012 03:32:52 +0200

"AnonimGall" jqt65r$4bc$1_at_news.dialog.net.pl

> Do obslugi zabawki USB DVB-T jest potrzebne urzadzenie o bardzo duzej wydajnosci na moim Core Duo obraz przycina a ty chcesz do
> zabawki z z

Nie moja wina, że kupiłeś gówno zamiast komputera.
Póki nie było HD w TV cyfrowej, mój netbook atomowy (jeden rdzeń, 1,66 GHz,
zintegrowana grafika i 1 GiB RAM DDR2) radził sobie bez trudu z tunerem na
USB. Notebook (niemal czteroletni, a kupiłem go już z wyprzedaży) z oddzielną
kartą grafiki (słabą, ale jednak oddzielną) niemal nie zauważa tunera, jeśli
chodzi o obciążenie CPU, a jedynie zżera pamięć.

Netbook i z VoIPem ma trudności. Taka uroda ,,integracji'' wszystkiego
w jednym. Notebook VoIPa niemal nie zauważa w ogóle. Netbook oddaje ze
40% CPU. Złe ustawienie dźwięku sprawia, że nie da się oglądać na netbooku
filmu HD a nawet z trudem można oglądać filmy z płyt DVD, ale już lepsze
ustawienie dźwięku umożliwia oglądanie filmów w FHD.

> zabawkowym procesorem 300MHz podlaczyc tuner DVB-T i pewnie chcesz jeszcze zeby to pchalo stream w siec.

300 MHz nie uciągnie 300 Mb/s -- więc tam jest raczej coś szybszego.

-=-

Czym innym jest przerzucanie informacji skompresowanej a czym innym
jej interpretacja, dekompresja itd. 300 Mb/s to w teorii aż 37,5 MB/s,
czyli więcej, niż zwyczajowo ciągnie USB 2.0, które teoretycznie ma
przepustowość 480 Mb/s.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'