Re: A mnie siÄ™ marzy kurna chata....

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sat, 09 Jun 2012 01:56:42 +0200

W dniu 2012-06-08 21:03, Jawi pisze:

> Nie rozumiem co ludzi skłania do obrażania innych, ot tak bez powodu.
> Rośnie nam jakieś nowe pokolenie albo ja już starej daty się robię.
Nie, po prostu jest to rozpoznawalny trol, jakich w sieci wiele, który
wypisuje przedziwne niestworzone rzeczy, pozornie zadajÄ…c pytanie na
techniczne tematy, a potem się śmieje jak ludzie niepotrzebnie tracą
czas na tłumaczenie, że jak coś ma gniazdko A, a coś ma wtyczke A, to
jeszcze nie znaczy że będzie do siebie pasowało na tyle, by zadziałać.