Re: A mnie się marzy kurna chata....

Autor: AnonimGall <gall_at_bp.com>
Data: Fri, 08 Jun 2012 17:36:29 +0200

> Ktoś to zna?
>
> http://www.sapidotech.com/poland/products.php?catId=1
>
> Wstawiam w jedno USB modem 3/4G, w drugie USB wstawiam
> tuner DVB-T i mam w swojej sieci arówno DVB-T jak i 3/4G?
>
> Może warto poczekać, aż Sapido da:
>
> 6 gniazd USB
> 4 gniazda RJ45
> 300 mb/s WiFi w APC i w AP
> slot do 3/4G
> akumulator
> serwer FTP na karcie SDHC
> ogniowo słoneczne
>
> -=-

> [...]

Lesiu ty normalnie masz cos z tym swoim baniakiem i to juz pisalem ci
kilka razy.

Do obslugi zabawki USB DVB-T jest potrzebne urzadzenie o bardzo duzej
wydajnosci na moim Core Duo obraz przycina a ty chcesz do zabawki z z
zabawkowym procesorem 300MHz podlaczyc tuner DVB-T i pewnie chcesz
jeszcze zeby to pchalo stream w siec.