Re: A mnie się marzy kurna chata....

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Fri, 08 Jun 2012 21:03:51 +0200

W dniu 2012-06-08 17:36, AnonimGall pisze:
> Lesiu ty normalnie masz cos z tym swoim baniakiem i to juz pisalem ci
> kilka razy.

Nie rozumiem co ludzi skłania do obrażania innych, ot tak bez powodu.
Rośnie nam jakieś nowe pokolenie albo ja już starej daty się robię.

> Do obslugi zabawki USB DVB-T jest potrzebne urzadzenie o bardzo duzej
> wydajnosci na moim Core Duo obraz przycina a ty chcesz do zabawki z z
> zabawkowym procesorem 300MHz podlaczyc tuner DVB-T i pewnie chcesz
> jeszcze zeby to pchalo stream w siec.

No to jeszcze napisz co w tym czasie to Twoje Core Duo w tym samym
czasie robi? Bo nie tylko pcha dalej to co odebrało.
A swoją drogą, zabawka bardzo fajna, bawiłem się troszkę. Sam myślę
zakupić to albo coś podobnego na służbowe wyjazdy.