Re: Specyfikacja serwerów pod system ERP

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu_at_ens.net.pl>
Data: Tue, 05 Jun 2012 22:24:41 +0200

MK pisze:
> Witam i mam nadzieje, że na dobrej grupie piszę.
>
> Chodzi mi o to, że piszę specyfikację na system ERP z podstawową
> funkcjonalnością (Finanse-Księgowość, Kadry-Płace, Gospodarka Magazynowa +
> Sprzedaż, Produkcja+Warsztaty, Controlling, Budżetowanie + Business
> Intelligence, Środki Trwałe) + odpowiednia rezerwa zasobów sprzętowych na
> przyszłość (dokupienie elektronicznego obiegu dokumentów w przyszłości).
> Chodzi mi o to jakie na chwilę obecną należy wpisać minimalne wymagania na
> serwer aplikacji i serwer bazy danych i macierz dyskową ?
> [...]

Czy dobrze rozumiem: reprezentujesz zamawiającego i chcesz określić
specyfikację sprzętu? Jeśli tak to nie powinieneś przejmować się
hardwarem. To dostawca ma za zadanie dostarczyć sprzęt dopasowany
wydajnościowo tak by spełnił wymagania pozafunkcjonalne (wydajność,
pojemność, niezawodność) określone przez Zamawiającego.

--
pozdrawiam
Piotr