Re: RS232 ->RJ45. Czy takie coś ma prawo działać?

Autor: poli <300ton_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 05 Jun 2012 21:52:32 +0200

Przepraszam, za tak enigmatyczne postawienie sprawy.

Już wyjaśniam. Tym urządzeniem jest metkująca waga sklepowa. Wiąże się
to z wieloma problemami: brakiem miejsca na ladzie i w okolicach na
dodatkowy komputer, trudnościami z nowym okablowaniem itp.
Co chciałem osiągnąć? Podstawowym celem jest jej wpięcie w sieć wag w
sklepie (pozostałe mają port ethernet). Linkowana przejściówka pozwoliła
by mi wykorzystać istniejące okablowanie sieciowe (oczywiście
nieużywane) do podłączenia do jakiegokolwiek terminala z portem
szeregowym i zwolniła z potrzeby zakupu kabla RS232 o dość sporej
długości. Pytałem zatem z nadzieją, że ktoś już testował takie rozwiązanie.
.
Chociaż tak naprawdę myślałem o czymś w rodzaju printserwera, takiego
jak na port LPT tyle tylko, że jeszcze nic takiego nie znalazłem a to
był jeden z pierwszych pomysłów.

Dzięki koledzy za tak liczny odzew i liczę na więcej :).

--
pozdr00fka
  poli