Specyfikacja serwerów pod system ERP

Autor: MK <silos_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue, 5 Jun 2012 14:23:16 +0200

Witam i mam nadzieje, że na dobrej grupie piszę.

Chodzi mi o to, że piszę specyfikację na system ERP z podstawową
funkcjonalnością (Finanse-Księgowość, Kadry-Płace, Gospodarka Magazynowa +
Sprzedaż, Produkcja+Warsztaty, Controlling, Budżetowanie + Business
Intelligence, Środki Trwałe) + odpowiednia rezerwa zasobów sprzętowych na
przyszłość (dokupienie elektronicznego obiegu dokumentów w przyszłości).
Chodzi mi o to jakie na chwilę obecną należy wpisać minimalne wymagania na
serwer aplikacji i serwer bazy danych i macierz dyskową ?
Czy wystarczy podać na dzisiaj minimum: procesor 2 x 2,4Ghz, 4-rdzeniowy;
pamięc 32GB RAM; obudowa typu RACK 1U, system operacyjny: Windows Server,
dyski w mirrorze ?

Za wszelką odpowiedź serdecznie dziękuję.
Pozdrawiam
M.K.