Re: RS232 ->RJ45. Czy takie coś ma prawo działać?

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu_at_ens.net.pl>
Data: Tue, 05 Jun 2012 23:20:48 +0200

poli pisze:
> Już wyjaśniam. Tym urządzeniem jest metkująca waga sklepowa. Wiąże się
> to z wieloma problemami: brakiem miejsca na ladzie i w okolicach na
> dodatkowy komputer, trudnościami z nowym okablowaniem itp.
> Co chciałem osiągnąć? Podstawowym celem jest jej wpięcie w sieć wag w
> sklepie (pozostałe mają port ethernet).

Ja korzystałem z konwerterów Moxa. Działa to dwóch trybach:
-wirtualny port na PC na którym doinstalujesz driver do konwertera
-konwerter pracujący w trybie client lub server

Minusem jest konieczność zasilenia konwertera, czyli dochodzi dodatkowa
kostka.

Listę konwerterów masz np. tutaj:

http://www.elmark.com.pl/products/produkty/index.php?id=3

Ja korzystałem z NPort DE-211 lub 311, nie pamiętam dokładnie.

--
pozdrawiam
Piotr