Re: Laptop dla dziecka

Autor: Maciek <docktor_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed, 30 May 2012 09:02:20 +0200

Dnia Tue, 29 May 2012 23:32:33 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

> Ano właśnie, jest jakaś strategia na obecne czasy odnośnie dzieci i
> kompów? Moja trzoda ma obecnie 3 i 4 lata, pytanie jak to rozegrać
> żeby nie zrobić z nich technicznych analfabetów, ale żeby też nie
> wpadły w nałóg?

A po prostu - komputer (poza lekcjami) - maks. godzina dziennie. TV - maks.
godzina dziennie/jeden film. Jesli jest ladna pogoda - won z domu, bawic
sie na zewnatrz, nie ma komputera ani TV. No i absolutny zakaz korzystania
z ww. przed wykonaniem obowiazkow.
A konsoli do gier w domu nie ma i nie bedzie.

Uwierz, dziala.

--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał