Re: Laptop dla dziecka

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Wed, 30 May 2012 08:56:02 +0200

Lisciasty nabazgrał(a):

> Ano właśnie, jest jakaś strategia na obecne czasy odnośnie dzieci i
> kompów? Moja trzoda ma obecnie 3 i 4 lata, pytanie jak to rozegrać
> żeby nie zrobić z nich technicznych analfabetów, ale żeby też nie
> wpadły w nałóg? Wiem że mam jeszcze czas ale ten czas się szybko
> skończy :>

Ja mam 4 latka i mam gdzieś tych co piszą że to zło .. bla bla bla ...
czasy się zmieniają i komputery stają się normą wychowawczą, komputery to
nie tylko porno i gry ... chyba że co piszą te bzdury mają tylko takie
doświadczenia z komputerami. W wieku 3 lat potrafił pisać różne słowa na
komputerze więc uważam że komputer pomaga w rozwoju dziecka, jako 2 latek na
tel. układał figury geometryczne w całość oraz łączył cyfry. Oczywiście gra
w piłkę, rowerek, bieganie itp nie są zaniedbywane.
Oczywiście nie wolno pozwolić żeby dziecko siedziało 24h przed ekranem i
trzeba to dozować zarówno czas jak i treści ale nie popadajmy w paranoję.
Co do wyboru laptop/stacjonarny też wybrał bym laptopa, stacjonarne
komputery to przeżytek.