Re: Laptop dla dziecka

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Wed, 30 May 2012 09:05:45 +0200

Maciek nabazgrał(a):

> A po prostu - komputer (poza lekcjami) - maks. godzina dziennie. TV -
> maks. godzina dziennie/jeden film. Jesli jest ladna pogoda - won z domu,
> bawic sie na zewnatrz, nie ma komputera ani TV. No i absolutny zakaz
> korzystania z ww. przed wykonaniem obowiazkow.
> A konsoli do gier w domu nie ma i nie bedzie.

Z tym nie będzie to nie mów .. :) dziś nie będzie ale za 2-3 lata może się
to zmienić. U mnie też nie ma ale za jakiś czas być może się kupi bo kinekt
jako narzędzie ruchu przed konsolą spisuje się dość ciekamie, nie zawsze
mamy ładną pogodę na spacery a jak jest -30 to czemu nie poćwiczyć przed
konsolą, tak samo się top sprawdza przy rywalizacji z kolegami np. grając w
virtualnego tenisa .. można się nieżle spocić :)