Re: Jaki zestaw pod After Effects i Premiere CS6?

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Wed, 30 May 2012 09:02:39 +0200

micz nabazgrał(a):

> o jaki nowy chipset chodzi? Możesz podpowiedzieć? Czy to ma związek z
> jakąs plotką o której gdzieś czytałem, że jakieś tranzystory były walnięte
> w pierwszych seriach, czy coś w tym stylu?

A ja słyszałem że w USA biją murzynów ....

Jest coś takiego jak rozwój technologiczny ... były stare układy a teraz
zastąpili je nowymi z nowymi funkcjami, pozbawione błędów poprzedników, z
reguły są szybsze oraz bardziej eko ze względu na inny proces
technologiczny. Krótko tamte były stare i już nie produkują, teraz są nowe
lepsze ...

> a to "dedykowanie" przekłada się jakoś na wydajność? Zauważalnie? Bo
> jeśli zyskam parę sekund, a wydam parę stów więcej, to chyba nie ma sensu?

Cena pewnie jest podobna tylko ten model jest sprawdzony i pewny. Lubisz
wynalazki proszę bardzo nikt ci nie broni ale w takim razie po co się pytasz
na grupie czy top dobry wybór ?? ja mówię że lepszym wyjściem były by te co
podałem ale to ty kupujesz i decydujesz.