Re: Laptop dla dziecka

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Wed, 30 May 2012 09:44:11 +0200

On 2012-05-30 08:56, Chris wrote:
[.....]
> Co do wyboru laptop/stacjonarny też wybrał bym laptopa, stacjonarne
> komputery to przeżytek.
A to od kiedy, skoro wygoda użytkowania laptopów jest beznadziejna i bez
znaczenia jest fakt czy jest to laptop z najwyższej czy też najniższej
półki. Zwłaszcza wyświetlacze są do bani - małe rozmiary oraz niezbyt
duża i często "dziwna" rozdzielczość. Do tego często błyszczą się jak
psu jajca. :-) Jakoś nie mogę sobie wyobrazić kolesia robiącego np. w
branży "software" którego podstawową maszyną do pracy jest laptop. :-)

A aby było w temacie to mój szwagier kupił 4-letniemu dzieciakowi iPada2
i tenże (dzieciak) jest bardzo zadowolony. :-) I IMO jest to idealny
sprzęt do takich zastosowań. :-)