Re: Laptop dla dziecka

Autor: Lisciasty <lisciasty_at_post.pl>
Data: Tue, 29 May 2012 23:39:00 -0700 (PDT)

On 30 Maj, 06:46, Michal <use..._at_invalid.pl> wrote:
> Albo moda, albo te całe "targetowe" Lejdis od Samsunga w 40-50m2
> mieszkaniu na Białołęce z kredytem hipotecznym na następne 30 lat nie
> mają gdzie zmieścić stacjonarnego sprzętu by łazić po Pudelku czy

Ja bym nie uogólniał, też od zawsze byłem zatwardziałym zwolennikiem
blaszaka, na podniecających się laptopami patrzyłem z lekką pogardą,
zwłaszcza kiedy koleżanka dostała od ojca sprzęt za 15 tysięcy, który
osiągi miał takie sobie. Ale po paru latach sam się przesiadłem,
blaszak został w pracy a w domu z uwagi na dzieci, sprzątanie i brak
miejsca ja i kobita mamy laptopy. Pewnie kiedyś sobie złożę jakiegoś
złoma, póki co nie ma na to szans ;)

L.