Re: Laptop dla dziecka

Autor: m <mvoicem_at_gmail.com>
Data: Wed, 30 May 2012 10:12:36 +0200

W dniu 30.05.2012 08:39, Lisciasty pisze:
> Ja bym nie uogólniał, też od zawsze byłem zatwardziałym zwolennikiem
> blaszaka, na podniecających się laptopami patrzyłem z lekką pogardą,
> zwłaszcza kiedy koleżanka dostała od ojca sprzęt za 15 tysięcy, który
> osiągi miał takie sobie. Ale po paru latach sam się przesiadłem,
> blaszak został w pracy a w domu z uwagi na dzieci, sprzątanie i brak
> miejsca ja i kobita mamy laptopy.

Ja zostawiłem sobie wypaśny (jak na owe czasy) stacjonarny do pracy w
domu i laptopa do pracy "w terenie". Synchronizacja w obie strony itd...
wiadomo, ergonomia.

Dość szybko stacjonarny okazał się robić za serwer plików i drukarki
(marnując swoje moce przerobowe) zaś komputerem do pracy codziennej stał
się laptop.

Jest po prostu wygodniejszy i tyle.

p. m.