no i chyba plyta padla :( ASROCK AM2NF3-VSTA

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Mon, 21 May 2012 23:21:35 +0200

        Ave!

Zaczęło się wczoraj - póki komputer chodził, wszystko było OK.

Po wyłączeniu na dłuższy czas - ciemny ekran i nerwowe miganie diodki od
dysków.

Dwie próby - i zaskoczył. Chodził cały dzień, po południu komputer
został wyłączony... i już nie wstał.

Odłączyłem wszystko, wymieniłem grafikę, pamięć, procesor i zasilacz...
i żopa. Raz na chwileczkę wstał po odłączeniu samych dysków, wyłączyłem
go, podłączyłem dyski i od tej pory jest już martwy... No, prawie ;)
Wentylatory startują, zasilanie do klawiatury idzie. I to wszystko.

No i teraz dylemat - identyczne płyty na oko będą mocno zleżałe. Niby 2
lata gwarancji dają, ale cholera wie.

Jakbym zmienił sobie płytę na jakaś nowszą, to musiałbym od razu zmienić
pamięć i grafikę.

Jakieś sugestie/propozycje/zamienniki?

Resetowanie CMOS nic nie daje, żadne kondensatory jakoś się nie
wyróżniają spuchnięciem ani niczym innym podejrzanym.