Re: Spalona elektronika dysku Seagate

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Mon, 21 May 2012 22:21:08 +0200

Użytkownik "vcore" <fiftyfive.pl_at_gmail.com> napisał w wiadomości
Witam,

Kolejny w tym tygodniu problem natury technicznej, dzisiaj padł mi dysk
SEAGATE Barracuda 200GB 7200.9, powodem tego było spięcie które
najprawdopodobniej sam spowodowałem przez lekkomyślność (grzebanie w
obudowie komputera podczas jego pracy), spaleniu uległ układ oznaczony na
tym zdjęciu: http://i.imgur.com/Nv0U6.jpg (spalona jest jedna nóżka i
kawałek samego układu)

Znalazłem identyczny dysk na allegro, zgadzają się numery (model, date code,
firmware oraz P/N code), więc jeśli kupię taki dysk i zamienię elektronikę
to mój po prostu zacznie działać? Samą elektronikę wymienia się w sposób
banalnie prosty, wystarczy odkręcić 6 śrubek i zdjąć płytkę, ona po prostu
leży dociśnięta do styków

Pozdrawiam