Spalona elektronika dysku Seagate

Autor: vcore <fiftyfive.pl_at_gmail.com>
Data: Sat, 19 May 2012 17:34:44 -0700 (PDT)

Witam,

Kolejny w tym tygodniu problem natury technicznej, dzisiaj padł mi dysk SEAGATE Barracuda 200GB 7200.9, powodem tego było spięcie które najprawdopodobniej sam spowodowałem przez lekkomyślność (grzebanie w obudowie komputera podczas jego pracy), spaleniu uległ układ oznaczony na tym zdjęciu: http://i.imgur.com/Nv0U6.jpg (spalona jest jedna nóżka i kawałek samego układu)

Znalazłem identyczny dysk na allegro, zgadzają się numery (model, date code, firmware oraz P/N code), więc jeśli kupię taki dysk i zamienię elektronikę to mój po prostu zacznie działać? Samą elektronikę wymienia się w sposób banalnie prosty, wystarczy odkręcić 6 śrubek i zdjąć płytkę, ona po prostu leży dociśnięta do styków

Pozdrawiam