Re: Dodatkowy przycisk Power

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Mon, 21 May 2012 22:18:26 +0200

Użytkownik "Radek D" <radek997_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam ja sobie obudowę Chiefteca gdzie napędy =, włącznik i reset są za
> klapką. Super sprawa jak się ma małe dzieci. Z napędów korzystam bardzo
> rzadko - tylko potrzebny mi jest Power.
> Znalazłem taki bajer w sieci
> http://www.sharkoon.com/?q=en/content/pc-jump-start
> Ale niestety nigdzie nie mogę go namierzyć w Polsce.
>
> Macie może jakiś inny patent - jak w miarę estetycznie wyciągnąć Power
> poza obudowę - tak by go można na biurku trzyamać ?

ESTETYCZNIE? Baba jesteÅ›?
Odpinasz w obudowie przycisk od płyty głównej
i podpinasz swój "magic button". Jak jesteś zdolny to na pilota
kompa odpalasz.
A "na biurku" to dzieciak włącznika nie znajdzie?
SugerujÄ™ zabieranie kabla zasilajÄ…cego.
Moje dzieci w chwilę łamały moje hasło na BIOSa.

Feromon