Re: pomoc w doborze sprzętu

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Sat, 12 May 2012 12:38:09 +0200

On 2012-05-12 12:09, Rafal Lukawski wrote:
[.....]
> Nie sugerowałem laptopa 17tki. Jezeli tak, to źle zostałem zrozumiany.
> To IMHO typowy zastępca Peceta z ograniczonymi (co oczywiste)
> możliwościami rozbudowy. Mobilność fatalna, szczególnie dla kobiet.
Żaden laptop nie zastąpi peceta: żadna laptopowa klawiatura pod względem
wygody użytkowania nie dorówna nawet zwykłej, najtańszej pecetowej
klawiaturze, żaden laptopowy touchpad nie dorówna zwykłej, taniej
pecetowej myszce i do tego laptopowe wyświetlacze zazwyczaj nie umywają
się do pecetowego monitora ze średniej półki. Fakt, pecet nie jest
mobilny, ale upierdliwość wpinania klawiatury, myszy i monitora aby
laptop nadawał się do pracy IMO dosyć skutecznie niweluje tę ich (tzn.
laptopów) zaletę. :-)