Re: pomoc w doborze sprzętu

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat, 12 May 2012 12:09:08 +0200

On 2012-05-12 11:35, Radosław Sokół wrote:

> Nie będzie. Mam doświadczenie z kilku źródeł. Po narzekaniu
> "kupić laptopa, kupić laptopa!" i kupieniu notebooka 17" (że-
> by w ogóle się nadawał do jakiejkolwiek pracy) potem jest nowe
> narzekanie: że ciężki, że krótko działa na baterii, że i tak
> cały czas stoi na biurku.

Mam 14tkie na półeczce, to tego monitor bodajże 24", jako że to i3 to
praktycznie (np. w czasie pisania tego postu wcale) nie wydaje dźwieku.

Mozna go zabrać w każdej chwili. Nie rozumiem o wątku z baterią. Przy
normalnej pracy zasilamy z sieci, bez tego wytrzymuje ok 4-6h.

Nie sugerowałem laptopa 17tki. Jezeli tak, to źle zostałem zrozumiany.
To IMHO typowy zastępca Peceta z ograniczonymi (co oczywiste)
możliwościami rozbudowy. Mobilność fatalna, szczególnie dla kobiet.