Re: obraz p³yty Vista Home Premium 64 bit

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat, 12 May 2012 12:37:05 +0200

On 2012-05-11 19:50, Rafal Lukawski wrote:
> [...]

Nie próbowa³em tego, byæ mo¿e da siê zamówiæ w microsoft, najlepiej do
nich zadzwoniæ.

Mniej oryginalne rozwi±zanie, to szukaæ emulem/torrentem ró¿nych obrazów
(s± czyste do ¶ci±gniêcia, ew. z jakim¶ dodatkowym katalogiem), ca³kiem
mo¿liwe ¿e który¶ z nich bêdzie pasowa³ do licencji. Dla formalno¶ci
masz prawo mieæ kopiê (co nawet jest zalecane) p³yty instalacyjnej.

Jestem przekonany, ¿e jedno z w/w pomo¿e.